söndag 18 mars 2012

Lördag, söndag!

Ouuff fi fan nu vet jag att jag lever iaf .. Körde en egen varriant för att ta reda på det. Jag gled elr va fan jag gjorde inne på corner ner för trappan! åhh va det är kul att bjuda på sig själv x') huehue..
Men det resulterade i att jag har sjukt ont i svanskotan idag och armbågen.. ouufff, kan inte sitta ner typp.. aoottcchh! Kan ju säga att man lär ha fina blåmärken, de börjar visa sig..nehe men det va en sjukt rolig kväll ändå :))
sen blev man upp hämtad av pappa och somnade direkt när jag la mig ner, tror jag va trött. Idag sov man länge till ca 12 och hämtade bilen i Halmstad nyss, tog en Caffe Latte och käkade pringles och NU lever jag igen ;)) hehe såå sleeteen man är ! skulle pluggat men tror inte det blir mycket av det idag inte :pp

Ha en bra söndag alla, jag lägger mig igen! ;)) lite film på det kanske?




Carpe Diem// Viktoria Sjögren


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar