tisdag 20 mars 2012

Tisdag!

VILKEN DAG!!!
Som man har sleetit ! började med 2 prov i skolan och sen jobba med montern och annat från ca 13-18 :oo ouuff slit, Vi är idag riktigt stolta över en person i företaget som suttit och slitit med att måla på affärsidé på monter väggen ! duktig flicka! Men nu känner man sig såå taggad och någorlunda färdig för torsdagen, super tjejer ni är underbara! <3
När man kom hem va man hungrig som ett as, pappa fyllde år idag och tyckte synd om han att jag va borta hela dagen men han blev uppvaktad här hemma av några släktingar, mys!
Nu ska jag ställa mig och laga mat, dör av hunger. Imorgon är man ledig så mer jobb med montern, sjukt kul, men såå jobbiggt! Tagga torsdag, kommer antagligen inte blogga under torsdagen men tar med mig kameran så får fina bilder på fredag om jag hinner, för har stora planer inför fredagen !! :)) inte skola förrens på fredag!

Carpe Diem// Viktoria Sjögren


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar