onsdag 7 mars 2012

Onsdag!

Tudeludeluuu...
Trodde jag va ledig idag men icke... vaknade kl 4.30 somnade om och blev väckt 07.00 av MD -.-'.. småbarn.. somnade om och sen kom han kl 9.30 igen hihi :pp snacka om att jag har sömnproblem, sover typ inte längree.... Måste erkänna att det är tråkigt att sova själv, men oftast skönt :))

Men har haft en rolig dag, fick köra till skolan i ca 30 min för att göra ett läsförståelse prov som jag missat, men sen när jag kom hem stod maten på bordet och efter det så blev det en tur till badhuset :)) mycket roligt! Fick inviga min snygga nya bikini (a) tihihih
Sen blir jag riikkttigt trött efter att ha badat så hem och vila, tror ni inte jag somnade, ofc! så nu blir det läxa och leka med MD sen läsa saga och sova!
Imorgon blir det Halmstad med mamma sen med Mathilda! :)) göööttt!

Fest på fredag, träffa släkten på lördag, söndag vetifan och måndag ledigt!!! awwzuuummm!

Carpe Diem// Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar