torsdag 8 mars 2012

Torsdag!

I Never Gonna Be Good Enough For You..

Idag så sov man läääänge för att man typ vänt på dygnet, sover skit dåligt.. inte ovanligt..  Runt halv 1 så åkte jag in med mamma till Halmstad för att hitta presenter till syrran :)) sen åkte mamam hem igen runt 2 tiden då jag mötte upp Mathilda för en runda med henne, lämnade in min telefon på service, så har åter igen inga nummer så klaga inte på mig, klaga på mobilen.. så naken man känner sig utan mobilen, panik fick jag för visste inte hur jag skulel få tag på syrran så jag skulle kunna komma hem, men det löste sig :) puuuhh..
Sen fikade vi och var hemma runt 5 tiden :))
Nu är det läxa som gäller och imorgon äre PAARRTEYY! ;))
Taggad så det smäller om det, hoppas på succé ! ;)) löser sig på ett eller annat sätt :) men snön får gärna försvinna!
Kör lång helg efter skolan imorgon, men först en låång dag.. ork! ;)) kan juag väl palla eftersom jag har degat ett tag nu ;))


Carpe Diem// Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar