söndag 12 juni 2011

Söndag!

Varje söndag borde vara som denna!! :) Fast mer sömn skadar inte ;)

Vaknade kl 6 av att mobilen ringde, jag kollade på displayen och såg men svarade inte, sen slutade det ringa jag la ner telefonen och la mig, SEN uppfattade jag att det hade ringt XD SMART!! men somnade om istället ;)

Gick upp runt 10 sen blev det sola en liten stund men fick bara en massa vatten över mig från syrran så tröttnade, sen fick jag ett sött sms från en söting och då blev det stranden ;) älskar söta sms, faller direkt(A);) hihi!
aja sp jag ställde mig och gjorde en massa mat för vi va smått hungriga båda 2 :P så blev lite lyx. Syrran skjutsade mig in till stranden och vi la oss en stund men det blåste -.-' satan men har ändå fått färg :s aja!
Hem färden så fick vi vänta på syrran så vi la oss på en gräsplätt vid vägen och höll på att somna, alla som körde förbi kollade XD kul!

Väl hemma så bjöd syrran på glass och då fick vi ett till gulligt sms om att vi skulle komma o äta grillat hos Jesper och det tackar man ju inte nej till! ;)så blev hem och sen köra .. Mums med mat sen bestämde vi oss för att kolla skräckis hemma i mitt rum vilket blev mysigt ! :) Nu har han nyss pyst hem och sängen ser och känns ovanligt skön o lockande så jag tror jag ska dejta den när som ;) FAST jag måste hitta min mobil!!! :o var la jag den? :s aja hittar väl den imon!


Carpe Diem // Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar