tisdag 7 juni 2011

2011-06-07

Hellue!
Vilken natt?! shiiitt va det smällde hemma!! :o sjukt, smällde så vi trodde det skulle börja brinna.. Vi gick o la oss igen vid 2 typ o somnade runt 3, så blev bara någon timmes sömn -.-' så vart sjukt trött idag..

Bara slapp dag, med träning på morgonen, film på psykologin och engelska så hade vi bara tävlingar, sen gjorde jag sista provet, och det gick troligen åt helvete, men allvar? jag orkar inte bry mig nu längre, sista dagen imorgon jue ! :)
Klasskampen började kl 13.00, sjukt kul ! :-D Fast va alldeles för varmt så åkte hem vid 14.30 typ :) så fick köpa en glass.. Väl hemma så lagade jag pasta med pastasås! MUMS! :) Sen kom hovslagaren och syrran skulle iväg så jag fick sköta det -.-' tråk! Sen blev det film och nu kollar man Sverige-Finland matchen och sverige leder med 3-0 :) Zlatan 2 och källström 1,  Och nu precis så gjorde Zlatan sitt 3:e mål = Hat-trick ;) snygga mål allihopa  :-D

Idag blir det sova tidigt, för har inte sovit så mkt inatt elr någon natt sen i lördags .. Så blir sova efter matchen :)
Imorgon äre slappe med fika och städning, sen så slutar man på torsdag!!!!!! :-D 2:an är över!!! gott!

Helgen lär bli bra! ;)

Carpe Diem//ViktoriaSjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar