torsdag 2 juni 2011

Långhelg!

Nu har man tagit långhelg! :)
Dagen i skolan igår va sjukt onödig! Men blev halmstad direkt efter skolan, så fick köpt 2 linnen och en "klänning" och en handväska som jag ska ha på mig ikväll tänkte jag då jag ska ut med brudarna!
Aja dagen fortsatte hemma hos Christopher, lite kul att bara åka dit lite spontant ;) sen bussen in till stan där mamma plockade upp mig och sen hem och bara chilla :)

Idag så har jag och syrran failat stort -.-´vi skulle pka och handla så vi tänkte handla inne i laholm, vilket va bra tills vi kom hem då vi fick åka och handla igen för vi hade inte tillräckligt med köttfärs för halva släkten e ju nästan här ;) aja så det blev åka in till veinge, då va där stängt och det finns inte köttfärs i kiosken så fick åka till Mellbystrand -.- så då fick vi handla lite mer.. aja väl hemma så hade Amelie tagit fel köttfärs, SMART! nötfärs ist för fläskfärs, bra jobbat! aja men det funkade ändå :-P
sen har jag blivit sparkad av min älskade häst oxå denna dagen började inte bra!! -.-

aja snart åker man till åled med mormor och morfar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar