måndag 6 juni 2011

2011-06-06

Jaha sista dagen man är ledig då "/ lite tråkigt, men har bara två slappa dagar i skolan sen slutar man!! ledig i 4 veckor sen jobbar man :) Känns tråkigt, pallar inte skolan imorgon, har ett prov att klara men jag orkar verkligen inte plugga -.- hatar såna dagar.. Tänkte berätta kort om ledigheten :)

Onsdag: Slutade 12 och tog bussen direkt in till Halmstad för lite shopping! :) Sen vid 3 tiden tog jag bussen vidare till Christopher :) tog bussen hem sen blev det sova tidigt!

Torsdag: Slappade jag mest hela dagen och jobbade en del hemma, fram mot kvällen så blev det utgång med Åleds brudarna! :) super mys, käkade pizza i lägenheten sen blev det massa skratt! :)

Fredag: Blev det jobba ! härligt ;) Slutade runt 18.00 men blev övertid på det så sen fick man snabba sig till Åled för att äta grillat hos Mormor&Morfar :) Väl hemma så somnade jag direkt efter en jobbig dag, blev nog en film där med tror jag ;)

Lördag: Då gick man upp tidigt för att hinna slänga in veden innan Mormor&Morfar kom och morbror med barn :) så blev en liten mysig dag på stranden, med sol & bad! :-D Fram mot kvällen så åkte jag med min morbror in till stan för att dra vidare till Fanny i stan för förfest! :) Blev inte så länge där, för vi drog in mot stan och mötte upp Emma och förfestade hos Mange istället med massa folk :) Mycket lyckat, där efter drog alla ut och mycket sköj! :) Så det blev en awsome kväll/natt ! :)

Söndag: Blev hämtad inne i stan vid 1, då stack vi o köpte fiskar till dammarna, don´t ask me why? :S men men.. Sen blev det en slappe dag trodde jag, men då ringde Daniel och bad mig komma till stranden, så vrf inte? men va inte så varmt där, men jag va varm! :o så jag hoppade i vattnet direkt! :) Stannade inte så länge så det blev hem och göra sig i ordning, stack och hämtade upp Jesper inne i stan och sen åkte jag till Markus på förfest med Casper, sen blev det äta pizza med Sofie och sen vandrade alla ner till Kulturfestivalen och det bev en mysig kväll med kompisar, träffade sen Emma, Fanny, Sofe och Frida där ! :) Hem vid 12 tiden sova! för det va jobb kl 6.00 -.-

Måndag: Sveriges Nationldag! JOBB! 06.00-15.00 trodde jag men det blev till 16.00.. Hemma vid 17 typ och då somnade jag -.- ooopps! sen har jag fixat sista med skolan, åkte och köpte glass med syrran för är sjukt varm!! :) Nu sitter jag här och ska "försöka" öppna Naturboken= Knappast! ;)

Bilder från i Lördags ! :)

Mange, Fanny, rebecka,Jag & Emma :)
Rebecka, Jag & Emma :)
Mange, Fanny, Rebecka, Jag & Emma :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar