söndag 19 juni 2011

2011-06-19

Varit lite dålig uppdatering eftersom jag jobbade dubbelpass i fredags och då blev det sängen så fort jag kunde så blev ingen uppdatering, sen blev det jobb på lördagen och då jobbade jag 6-2, va förvånadsvärt pigg :o trodde jag skulle vara halv död, men icke!
Efter det blev det Farmors 70 års fest, blev mat och tårta, åkte hem vid 19 - 19.30 tiden och va hemma runt 20.00 , då blev det spomtan fest så drog till mellby och träffade några kompisar och det blev lyckat :)
blev hämtad runt  1- 01-30 tiden för jag hade inte pallat längre efter några timmars sömn på några dagar :-p
Vaknade 13.00 idag och det va skööönnnTT! :) tråkigt väder bara -.-'

Idag ska jag bara slappa, vad jag vet ;)
varit dåligt med bilder, ska bli bättre ! :-D



Carpe Diem// Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar