lördag 25 juni 2011

Midsommar!

Midsommar va jätte mysigt!! :)
Blev väckt vid 9 av mamma då började man göra sig iordning, vi åkte alla till Åled vid 12 tiden för vi skulle fira linus som fyller 20 år idag men firades igår :) Började med potatis, sill, köttbullar, gräddfil och gräslök :-P efter det blev det jordgubbar, glass och grädde.. :) sen va det bara massa skit snack, vi drog och kollade när folk dansade och plockade lotter och spelade :) myss sen blev det tårta o sång för linus ;)
Sen körde vi lite Wii alla ungdomar o barn, vi spelade kort m.m.. jag somnade även i soffan det gjorde jacob oxå o linus på rummet :-P sen blev det grillat runt 22 och sen runt 23 så va vi påväg till Halmstad för att dra först hämta saker hos Caroline och sen dra till Becca&Niklas o de va påväg i säng!!! :OOOOOOOO så vi väckte dem och satt och drack o myste till det ordentligt med massssssaaaa snack o skratt ;)

sen missade vi typ 3 bussar på den tiden så fy fan va kul vi hade det ! XD men sen lyckades jag äntligen få med en lite "smått" packad Caroline ;) men bussen va sen -.-' så kom jag på att jag bara hade lösa pengar ! ooppsss .. men fick åka gratis anyway :-P så runt 01.30-02.00 va vi inne i stan, o caroline va jääätttee kissig så blev mc på det.. mötte linus och drog till B&B för på alla ställen va det knökat ! :O där dansade vi och sedan kom jacob och då spelade vi biljard o hade det super mys! gick till Caroline vid sture vid 3, åt mat och sov ! jag somnade direkt o vaknade vid 12.30 , hämtad av syrran sen och så blev det hem och ta det lungt :)
Amelie&Jag
Midsommar Outfit ! :)


Va nyss och badade och det va jätte skönt !! :) Imorgon blir det jobb och sen hoppas jag på lite ledigt, men det vet man aldrig ;) men ska bli fint väder från o med Tisdag? tror jag :-P Utgång på onsdag! antögligen, med mina brudar! :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar