onsdag 2 maj 2012

Onsdag!

Idag blev det fint väder igen! skönt !
Blev att åka in till Halmstad för mamam skulle på möte, så jag gick en runda på stan för mig själv, fikade och gjorde lite ärenden :) Visar sig att telenor slarvat bort min mobil, så de ska lösa allt och slipper nog betala :) finns ngt positivt med det, men har inte haft min iphone sen i februari så hallåå dags att få tillbaka den nu??!! :)
När man sen kom hem la man sig i solen, myss! så nu är magen brun och benen vita -.- elr aa stor skillnad iaf x) haha!
Fotboillen gick fint igår, och imorgon är det osbeck cup så inga lektioner = ute hela dagen och det blir fint väder :) troligen..
Nu ska jag hoppa in i duschen för ikväll blir det bio med mysiga människor och sen käka på bulls uteservering :)

Outfit idag:
Tröja: Gina tricot
Byxor Gina tricot
Carpe Diem// Viktoria Sjögren


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar