torsdag 24 maj 2012

Fotboll!

Du är så sjukt perfekt! Det finns inget som inte stämmer med dig, finns du verkligen?! kan INTE vara sant asså!
Du har min humor, du är underbart gullig, lite smått retlig, sjukt snygg, härlig personlighet, vi träffades när vi var små. Du är så lätt att prata med, du förstår, du stressar inte, du respekterar att saker tar tid. Jag tror verkligen jag drömmer, men gör jag det vill jag INTE vakna upp, låt mig sova! jag tror jag hittat dig ! 

Hej hopp!
Jag tycker det känns som att jag inte går i skolan längre, elr vänta... *Kollar på högen av läxor* jo jag tror jag ännu går i skolan -.- FU!
Snart över, snart över... bara lite kvar..
Har iaf inte haft några lektioner sen i måndags typ, hade en på tisdagen det va fotboll och en idag, kollade film i 20 min -.- lönt!? naaajjj!
Imorgon har jag inställda lektioner igen göööttt ! börjar 12.30 så blir att jobba på brännan igen ;) har legat hela dagarna så har fått fin färg, dock mest på magen "/ jaja neger mage !! ; D 

Har kollat fotboll idag, snart så är det min tur vänta bara ! 
Tror även jag gått och blivit lite lite smått kär (a) elr? kanske bara illusion ;) lär vi märka :pp

Nu ska jag joina mina syskon i soffan, tänker faktist bomba dem lite, lätt att de ska få skrika lite ! hell yeeeahhhhh! ;D 

Ni får denna bilden idag igen, tycker den är fin och har ingen ny! Yeah!


 Carpe Diem// Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar