måndag 21 maj 2012

Måndag!

Hur kan man vakna av att man är vaken?! :o skumt.. ganska trött på de här sömnproblemen nu asså.. -.-
ganska trött på skolan med faktiskt, men har varit det ett bra tag.
seg dag i skolan, kände bara för att vara ute i det fina vädret, men det blev det mycket av när man kom hem. Var hemma runt 14 och gick diretk ut i solen, men det varade inte länge vi hade 38 grader på framsidan och typ 28 på baksidan, jag la mig på stuttsmattan men fick inte ligga där länge.. min lillebror hittade vatten slangen och kan säga att jag blev offret -.- men han fick jävla tillbaka så hade nog vattenkrig i några timmar med lillebror, 4 åringen, syrran och hennes pojke :pp sjukt kul, syrran och jag teamade och vi ägde så sjukt mycket! x) yeeahhhh!
sen somnade jag för huvudvärken va sjukt irriterande, men sov aldrig utan vilade bara, men det va skönt :) Nu sitter jag med ett psykologi arbete och skriver med en söt sak (a) ♥

Nu ska jag fortsätta med arbetet, ska vara klart imorgon, rätt skönt att sitta ute med laptopen i knät!! :)) underbart väder, de ska nog stanna i veckan :)) GREAT! brun till Balen! :))


Carpe Diem// Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar