tisdag 1 maj 2012

Fotboll och fint väder!

Sjukt underbart väder ! vi hade iaf 30 grader här hemma och jag låg i solen ett bra tag, sköönnt! roligaste var väl att jag låg i 10 min och sen hade jag redan fått färg på magen, men endast magen -.- haha asså så är det varje år, magen blir svart... :p
Ingen kommentar på gårdagens fest.. gick inte så bra om man säger så ;) haha !
Sen har jag varit rätt nervös idag inför träningen, eftersom jag utmanade mig själv att börja spela på träningen med laget, så har varit rätt nervös. Men det gick bra, körde inte fullt men kan säga att det va sjukt jobbig träning och värmen gjorde det inte bättre, men underbart att spela fotboll igen, har bättre kondis än väntat men kan bli mycket bättre :) ¨
Nu ska jag ta en kall dusch och runda av denna dagen, imorgon ser det ut att bli fint väder och vi planerar lite mys inför dagen :) super!

Me and My BBY! <3


Bildbevis ;)

Färgen har redan börjat visa sig, kan ju säga att magen är brunare än så och de andra ställena är röd/bruna :p haha !

sjukt gott, tack syrran! <3

Carpe Diem// Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar