torsdag 20 september 2012

Torsdag 20 september !

Idag fyller vårt lilla fosterbarn år , grattis grattis! Jag kom nyss hem från jobbet blev jobb från 15-00:20 istället (y) borde nog sova ny fast njaa har ju till kl 15 på mig ;) ska väcka den lille om 5 h :))

Hade varit världens lyckligaste tjej om jag kom hem och du låg i sängen och väntade på mig. Men de är bara ännu en dröm av alla tusen drömmar om dig.. Hur kan man älska någon som inte älskar en tillbaka, och när man vet att känslorna inte är besvarade att man även då inte kan sluta tänka och hoppas på att en dag, då blir du min. Men jag vet att det inte står skrivet så.. Du kommer aldrig vänta på mig, jag kommer aldrig vakna upp vid din sida.. Kommer aldrig få nudda dina läppar med mina igen .. Därav life's à bitch .. Fuck it -.-


Carpe Diem // Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar