onsdag 26 september 2012

Onsdag 26 september!

Lugn dag, efter jobbet blev det att åka in till min frisör. Igår färgade jag håret men skulle in och snacka med henne idag lite :)
Blev en runda på stan med syrran och sen hämtade jag ut ett paket på posten och där va mina älskade sneakers med platå ! Så sjukt snygga och fräscha!! :D

Sen fick jag med lite nytt och fräscht till garderoben! Nöjd tjej! :)
Nu väntar jag bara på de andra skorna jag beställt hem! :)

Bild 1: skor; bubbelroom.se + medel till håret som ska ge volym i på längden
Bild 2: tröjorna+ halsduk med luva; Gina tricot
Bild 3: vinröda byxor + klänning/blus; vila

Men sen fyller man ju år nästa vecka och blir firad av familjen i helgen.

Annars är man ledig imorgon och jobbar lördag morgon, skönt att ta en vila och sen på det i 2 dagar sen ledig igen.

Carpe Diem // Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar