måndag 24 september 2012

Måndag 24 september !

Efter 4 h sömn drar man sig upp ur sängen för en alldeles för lång arbetsdag (som det kändes då) ..
När dagen nästan är slut får man ett litet sött sms av en person som jag saknar littttee fast träffade för inte så jätte länge sen :) så blev in till stan en runda med henne, va inte alls planerat så jag hade världens ofräschaste arbetskläder på mig -.- Yääyy! Elr inte, luktade illa med ..

Fick med mig ett par byxor och en blus/klänning från vila :)) (y) sen lite behövligastes :)
Imorgon är det lön och då har jag en bokad tid hos min frisör! Jippoiiee!! Äntligen lite förändring :)

Nu ska jag mysa ner mig en stund sen dröjer det väl inte länge innan denna tjejen somnar, helt sjukt trött!

Carpe Diem // Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar