onsdag 11 juli 2012

Skräck upplevelse ?!?!

Tänkte ta tillfället i akt och berätta om gårdagens/nattens sjukt hemska upplevelse.. Inte för att ni ska tycka synd om mig eller något sånt utan för detta är min blogg där jag dokumenterar de som händer i mitt liv. So here we go ..

Började med att jag hade väldigt svårt att sova och sover då med mina fönster öppna då det är sjukt varmt för jag bor på loft våningen. I alla fall Stängde av tv:n 10 i 1 kanske. Hade då svårt att sova då jag vred mig lite. Ett tag senare hör jag ett skott ljud då jag uppfattar de som ett fyrverkeri men det kommer ingen efter smäll och då tänkte jag att de vad någon som jagade, kollade då på klockan och blev väldigt förvånad; "vem jagar kl 01:12 på natten?" men sen tänkte jag inte mer på det. Så försökte sova.. Ca 5-6 min senare hör jag värsta jävla vrålet utanför som jag uppfattar håller på i kanske 40 sek-1min sen tyst som i graven och det lät INTE som ett djur.. Har hört många olika djur ljud utanför men aldrig något som detta.. Jag blev helt fu*king stel och visste INTE vad jag skulle ta mig till alls, det lät som en kvinna som skrek för livet.. Hemskaste jag hört .. Vågade inte tända då det lät som ljudet kom precis utanför fönstret men eftersom jag bor en våning upp är det omöjligt .. Så jag lyssnar efter om någon i huset kan ha hört det men inte en rörelse så jag tar försiktigt telefonen och ringer till mamma då jag ligger helt stel på samma plats i sängen och skakar, kl är då 01:18 berättar allt för mamma då jag är helt skärrad, Mamma ber mig komma ner men kan inte röra mig. Så både Mamma och pappa kommer upp .. De Kollar ut försiktigt, försöker lugna ner mig och ringer sen polisen, jag skakar så hela sängen skakar och hör detta ljudet upprepa sig i huvet om och om igen..
Polisen sa då att de fått in en till anmälan om ett skott i området men ingen verkar ha hört det sjuka ljudet jag hörde då jag skakar som en jävla idiot .. Och ljudet hör jag ännu .. Polisen anländer hem till oss runt 2 tiden då jag får berätta allt för 3:e gången. De går runt huset och sen frågar om området och de åker bort till det övergivna huset på andra sidan vägen. Men de hittar inget alls då de inte ser något mitt i natten. Så de kunde tydligen inget göra.. Detta hjälper ju inte mig alls .. Jag är vaken hela natten men lyckas somna runt 7 tiden när de andra börjat vakna ..
Jag hör ännu detta ljudet i huvudet och känner fortfarande lite rädsla för att vara själv på rummet men jag måste gå vidare så får svälja det då polisen inte hört av sig alls idag och inte vistats där de kan ha skett något. Jag gick runt hela natten och hoppades på att de var ett djur jag hört och jag sa det hela tiden . Och hoppas ännu det ..

Nu sitter jag på mitt rum, fönsterna ännu öppna och det är som att man sitter och väntar på att få höra ljudet igen. Det kom verkligen från ingenstans det var inget ljud före bara helt från tomma intet ett fruktansvärt vrål, lät som något skrek för sitt liv, djur elr människa .. Kan inte veta och hoppas till Gud att de var ett djur som lät ..
Men jag känner personligen att poliserna inte bryr sig ett skit, tänk OM det verkligen var något, en människa och så lägger de ingen energi i det. Hur kan de åka därifrån?! Ta ditt hund elr något för att se om de får upp något ?! Vad som, de va 3 poliser liksom, varför jobbar de som poliser om de inte lägger ner något i det. Tänk om vi inte ringt och sen fått veta att något verkligen hade hänt, vem hade fått skiten ?! Jo vi ..
Om vi inte kan lita på att ringa poliserna när sånt här händer vad ska vi då göra?! Bra fråga!

Är lugn nu men svär på allt hör jag det ljudet igen kommer jag nog aldrig sova igen.. Så hemskt var det, ni kan inte föreställa er , jag kan ännu inte fatta att det har hänt men ljudet i huvudet påminner mig .. Sen får ni tycka vad ni vill att jag är feg men tror att om någon annan hört det ljudet så hade de agerar precis likadant. Det va ett fruktansvärt hemskt ljud !!

Carpe Diem // Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar