onsdag 11 juli 2012

Ny design?!

Har nu suttit och pillat lite med en ny design.. men jag är väl inte helt nöjd.. frågan är om man kan bli det :s men men.. Älkskar ju denna gröna färgen, men passar den i bloggen? hmm...

Var med om det sjukaste ever igår kväll/i natt. fy var som att vara med i en skräckfilm.. fy satan, vill aldrig vara med om det igen, aldrig! Polisen var iaf här i natt runt 2-3 tiden sen somnade jag väl runt 7 och sov i 3 h knappt.. trodde aldrig jag skulle kunna sova igen.. hinner inte berätta mer nu,eller orkar inte riktigt berätta men kan göra det imorgon om inget kommer ivägen, men lovar Im not gonna leave you hanging..

Kanske blir jobb imorgon, de ringde idag men hade inte stor lust efter nattens upptåg!
Nu ska jag ta det lugnt och lugna ner mig lite mer. så skriver jag mer senare.

Carpe Diem// Viktoria Sjögren 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar