måndag 16 juli 2012

Måndag!

Efter ca 2 h sömn i natt så börjar jag mitt schema och just nu räknar jag bara ner dagarna! :D kör 6-15 passet så kommer man i ordning lite så slipper man sova bort hela dagen :)
Just nu sitter jag i syrrans bil i laholm och väntar medans hon är hos tandläkaren "/ skulle kört själv -.- men så länge musiken är på så är det ok! :D

Hade Mathilda hos mig igår, hade tråkigt så blev glad när hon skrev, så hon kom runt 21:30 :) fick lite mums och mys, började på Harry Potter maraton bara för skojs skull! (à)

Längtar tills jag är klar med veckorna för då väntar en utomlands resa och sen kanske ännu en fast stannar lite längre på den andra resan isf, har inte riktigt bestämt mig ännu ;D yeeaahhh! Bort från hålan byyyeeee!

Nää nu ska jag slumra in i mina tankar för syrran dröjer !

Carpe Diem // Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar