torsdag 18 oktober 2012

Torsdag 18 oktober!

Fick bytt pass idag, jobbade 6-15 så tjejerna fick klara dig utan mig "/
Åkte en vända till stan med syrran. Idag va det dags för Shan the man atci!!!! Så sjukt äntligen!!
Han va sjukt grym!!
Men fick problem innan vi åkte in, vi hade kakel Nisse på besök = ingen dusch så åkte till Åled, till mormor för att duscha! Mys!
Nu har jag pillar med min tröja som jag fixade till. Köpte den i onsdags då jag först gymmade med Mathilda sen blev det stan för fika , träffade upp Caroline sen gick vi på stan en stund, sen jobbet,. Ouff jobbigt när man inte bloggat på ett tag ;) skyller på kvällspasset :pp

Nu ska jag nana imorgon har jag en dejt efter jobbet!!! Mys!!

Före och efterbildar på min nya kärlek!!! :D

Carpe Diem // Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar