söndag 5 augusti 2012

Söndag 5 augusti !

Helgen har gått alldeles för fort :oo känns som att det va fredag igår. Kan vara för jag sov sönder hela lördagen "/

Idag vaknade man runt 10 och då va det bara att hoppa uppgick förbereda sig för matchen ! :D sjukt nervös och taggad ! Va med i start 11:an vilket jag INTE väntade mig :oo blev mer nervös då. Men jag överlevde spelade nästan hela första och lite på sista, eftersom detta va första gången på länge och för att jag skulle få känna på och komma in i det :) super nöjd! Vinst med 7-4 och klarade mig skade fri så knät är i samma skick som innan, gött!

Nu kommer jag sova gott i natt, längtar redan till träningen på tisdag, känner mig som ett barn på julafton! Har äntligen fått spela fotboll igen! Det enda jag behöver just nu :')
Sen är det 17 dagar kvar innan vi flyr landet! :D längtar!!!

Carpe Diem // Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar