måndag 25 juni 2012

Seg?!

Vaknade upp och trodde klockan var 8 så försökte somna om sen ropade mamam och sa att klockan snart var halv 12 så jag gick upp. men kom inte längre än till soffan.. kan inte säga att jag mår mycket bättre, men inte sämre heller.. "/ gick sedan upp och la mig igen, förstår inte attman kan vara så trött.. orkar inget idag, kan bero på det sjukt tråkiga vädret.. -.- men får väl fånga en resa till något varmt land snart :)
Bossen ringde idag med, så blir väl antagligen att jobba, bättre det så kommer man på andra tankar och kanske frisknar till lite :) får väl se.

Allmänt tråkig dag eftersom jag inte kunnat göra det jag tänkt mig p.g.a sjukdom :(

Jul om 6 månader och vi lär vbäl inte få någon sommar så..


Carpe Diem// Viktoria Sjögren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar